Post by tarmattcarthete on Mar 9, 2022 4:37:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa monia kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ King Of Defense: Merge TD 2022 version ▞▞▞
en pidä oop
Se on liian vaikeaa!
Se on todella hauskaa ja helppoa pelata loistavasti ajan tappamiseen
King Of Defense: Merge TD Estratégia nfp
Ok kiitollinen
Sen erittäin riippuvuutta aiheuttava. Se on erittäin haastavaa korkeammissa vaiheissa. Pomoja on erittäin vaikea tappaa
Nautinnollinen td-peli.
King Of Defense: Merge TD 頭脳系 lhcd
En voi enää pelata mainoksia
Ei mainoksia ponnahdusikkunassa, peli on nautittavaa.
Tämä on ainoa TD (tower Defense) -peli, jonka olen törmännyt ja jonka avulla voit pinota puolustuksesi päällekkäin. Ainutlaatuisuudesta Se saa minulta 5 tähteä.
Hieno grafiikka.
Ensimmäistä kertaa pelasin tätä peliä ja tajusin, että se on mielenkiintoisempi kuin puolustuspeli puhelimessani, joten tämä on prioriteettini tylsyyden poistamisessa tai tylsyyden tuntemisessa
Hiilipeli pitää siitä niin paljon
Hyvä
Ei paha
Kaikki sankarit eivät kuulu klassikoihin. Pelaaessani klassikkoa haluan löytää muita pelaajia, kuten pupg, mobile legend. Haluan pelata haastetta, jossa on kaksi joukkuetta. (Yhdessä joukkueessa on kuusi pelaajaa.) Noudata neuvojani.
Tämä peli on vain ahneempi kuin Mr. Krabs kopio kuningaskunnan kiireestä.
Helppoa ja vain tylsää
King Of Defense: Merge TD სტრატეგია skj
Upeita strategiapelejä
Ei hyvä. En voi palauttaa tietojani. Virhe
Aseet heikkenevät ja kohteet vahvistuvat
Pidän tästä pelistä
Hieman höpö 👎
Mahtava peli. Paljon syvyyttä. Jätän kuitenkin vain 4 tähteä, koska maailma 2 on lähes mahdotonta. Vielä on hauskaa ennen kuin pääset sinne.
Voinko siirtää tietoni peliversiosta (kod) tähän peliin (kod battle frontier)...onko keinoa, kerro minulle.. Kiitos
Uskomattoman tylsää
Samankaltainen peli kuin kuningaskunnan kiire, mutta ei tarpeeksi antelias, vain yksi sankari annetaan, muiden täytyy ostaa, raha puhuu, pelata 5minit, poista jo asennus.
Rise of Cultures Стратегије vpnd
Fair on hyvä kuvaus tähän peliin, ei niinkuin muihin peleihin se antaa voimaa ihmisille jotka työskentelevät enemmän kiitos kaverit Haluan teidän antavan lisää vinkkejä saman evel (yli 30) toistamiseen iso rakkaus👄
Mainoksia liikaa, mutta peli on hyvä!
Voisi olla uskomatonta, JOS anna pelille enemmän torneja, jotka vähentävät aloitusvaikeutta, ehkä kunnes toinen sankari on saavutettu, koska voit vain lisätä vaiheita. okei?
P2W tylsä
omg huono grafiikka huono selitettävissä oleva peli pyhä
Olin täysin mukana pelissä, kunnes avasin toisen maailman ja huomasin, että tornit eivät muuttuneet. Minusta ei ole hauskaa joutua avaamaan kaikki aiemmat ominaisuudet, jotka sinulla jo oli, se tuntuu täysin palkitsemattomalta. Peli ei kiinnostanut minua täysin, kun tiesin, että tornit eivät muutu kuten Realm Defensessa, odotan vielä World 7:tä. Niin ja hinnoittelu kalliin sankarin kanssa on tällä hetkellä mieletön, 40 dollaria on aivan liikaa Old Warriorille .
Hieno peli, mutta... Wishillä oli enemmän mahdollisuuksia saada lemmikkejä ja sankareita ostamatta oikealla rahalla. Tarkoitan, että voin ostaa ja teen, mutta houkuttelen lisää pelaajia, jos lisää ilmaistarjouksia
Diajarkan
sadhi peli
Ahneus - tämä peli on yleinen puolustuspeli. Ei mitään erityistä. Tämä päivitys haluaa lisää $$$ vaikeuttaa tasolle nousemista ja maksaa ominaisuuksista, jotka kuitenkin otettiin pois. Ei enempää.
Et voi kohtuudella jauhaa yhdestäkään hyvästä sankarista, eikä sinisiä timanttejasi ole paljoa mihin kuluttaa. Ei kovin vapaata pelaamaan ystävällisesti.
Vankka peli mielenkiintoisilla pelivaihtoehdoilla.
Uf do h
Nolla tähti Saatanan asettamisesta sankariksi pelissä...
Paras strategiapeli....iloveit
Tarpeeksi kelvollinen peli. YouTube-videoita näkemällä kuitenkin joitain tasoja on muutettu, joten joissain tilanteissa on mahdotonta voittaa
Jos et käytä kohtuuttoman paljon aikaa tai maksa heille rahaa, et voi edes pelata peliä pidemmälle.
Huono
ိ န န 3 ိ တမ် ဟ ် လဲ ြ ဤ သမ မန် မို ် သ့ ဘဘ ဘြ ဘ လ ပို့ ္လ ပသ် လ စ အ့ ပြဲ လဲ အ့ ဘဘ အ့ ပြဲ လဲ အ့ ဘဘ ဘြဘ် ဝိ နီ လ ည ဘြဘ် ဝိ နီ လ ည ကပ် ဝိ
King Of Defense: Merge TD Strategie jzs
Ljy Julius näytän jk mieheltä ei 🤘mm mmmm J Kyllä minä jaksan
Hauska erilainen näkökulma tornipuolustukseen kaksinkertaisella tornilla
Peli ei anna minun katsella jalokivimainoksia (vain ensimmäinen ja joskus toinen), joten en myöskään voi edistyä niin paljon kuin haluaisin. Pian poistan sen, koska kyllästyin, koska land 2 on aivan liian vaikea. Sinun tulee tasapainottaa pelisi saadaksesi enemmän nautintoa ja korjata mainosongelmat. Edit: itse asiassa annan tälle 1 tähden nyt idioottivasta vastauksestasi. Tarkista verkkoni? Oletko noin töykeä? Sanoin juuri, että 1 mainos toimii hyvin ja 2 sekuntia myöhemmin minulla on verkkoongelmia? Vau seuraava lvl retard
Toistaiseksi hyvin. Hyvin samanlainen kuin animaatio, odotan sankaripäivityksiä